TiCo computers doo

Organizacija veleprodaje na internetu značajno osavremenjuje prodajni proces preduzeća i smanjuje troškove poslovanja. B2B portal je povezan sa Vašim informacionim sistemom. Promene se reflektuju u oba smera, bilo da su u pitanju narudžbine od kupaca ili promene na lageru robe i artiklima.

Podržano je praćenje finansijkih kartica dobavljača i kupaca, status robe na servisu, razne informacije i obaveštenja o robi, o poslovanju i dnevne vesti.
Partnerima se dodeljuje korisničko ime (user name) i lozinka (password), sa kojim se loguju na B2B portal i vrše pregled sadržaja, naručivanje robe, izmenu svojih podataka itd.

Veleprodavac određuje politiku cena i za svakog partnera se prikazuje njemu dodeljena cena i način plaćanja.
Način prikaza lagera magacina, bilo jednog ili više, objedinjavanje količina iz svih magacina, prikaz stvarnih količina ili informacije da je roba dostupna ili ne, takođe može da se podesi u admin panelu u delu Prikaz količina, u formi više od 10, manje od 10 itd.

Nakon naručivanja robe, partneru se dostavlja potvrda o narudžbini na mail, kao i predračun za naručenu robu. Narudžbina se spušta u informacioni sistem u određenu formu dokumenta koji veleprodavac odredi (narudžbina, nalog magacinu, račun i drugo).
Narudžbina podiže rezervaciju i na taj način se na portalu vidi da je određena roba rezervisana. Kod obrade narudžbina se uzima u obzir i količina koja je na rezervaciji tako da partner dobija tačnu informaciju da li je roba raspoloživa.

Na kartici kupca se vide dokumenti o naručenoj robi kao i uplate koje su proknjžene. Takođe se prikazuje i podatak o iznosu prekoraćenja valute kao signal da je neophodna uplata.
Za robu koja je poslata na servis, vide se osnovni podaci: naziv robe, opis kvara i status servisnog naloga.
Preko kontakt strane kupac može da pošalje poruku komercijali, odnosno svim ostalim službama veleprodavca.

Ukratko da predstavimo šta sadrži B2B portal:

         - Internet prezentaciju preduzeća na kojoj se nalazi dugme B2B gde se loguju partneri

        - logovanje i registracija partnera 

         - B2B portal se konektuje na bilo koje robno knjigovodstvo

            * Princip konekcije - Preuzimaju se šifarnici, robe, partnera,grupe, kartica kupca, lager po magacinima i cene a vraćaju se narudžbine

                *  promene na lageru i cene se prenose trenutno kao i spuštanje narudžbina a ostali šifarnici po promeni 

         - više vrsta prikaza robe - linijski, detaljni pojedinačni, slich - 3 -4 slike

         - prikaz lagera iz jednog i više magacina

          - prikaz cena sa rabatom koji može da se kreira po želji ili u robnom knjigovodstvu ili na B2B - u

          - prikaz kartice kupca  * može da se izdvoji dospeli dug - van valute itd

          - prijava na servis   - može da se šalje na mail ili u informacioni sistem ili u RMA modul u sklopu B2B-a 

          - samostalna obrada sadržaja o artiklima i stranicama

          - vesti, najave, komentari, uporedjenje artikala, izdvajanje brend-a na posebnu stranu, tipovi, akcije i drugo

          - modul ponude za izradu ponuda kupcu (može i ulogovani partner da pravi ponude)

          - izrada kataloga - sa slikom, opis, cena i slično

          - export svoje robe (cenovnika) na druge internet prodavnice preko web servisa  - šalje se kompletan sadržaj (opis,slika,karakteristike,partner cena, preporučena cena itd)

          - RMA modul * kompletan servisni modul za unos i obradu reklamacija sa radnim nalogom, utroškom rezervnih delova  i radnim operacijama

 

Specifičifičnosti koje smo radili:

 
- Veza B2B portala sa VIŠE magacina ERP-a

- Prikaz lagera kupcima iz jednog ili više magacina

- Povezivanje kupaca sa odredjenim magacinom

- Preuzimanje rabata za kupce iz ERP-a ili dodela rabata u B2B admin panelu

- Moguća je i kombinacija rabata ERP -Selltico B2B

- Veza komercijalista i dodeljeni kupci  

- Naručivanje robe u ime partnera od dodeljenog komercijaliste

- Limiti za naručivanje u odnosu na iznos porudžbine

- Limiti za naručivanje u odnosu na trenutno stanje dugovanja partnera  

- Uvid partneru koju robu najčešće naručuje - izdvajanje te robe na početnu stranu

- Vaši partneri mogu dodavati naloge za logovanje za svoje komercijaliste

- Prikaz smanjenja ili povećanja cena

- Export cenovnika na internet prodavnice Vaših partnera

- Ticketing za prijavu neispravne robe na servis i praćenje statusa reklamacije uz softver za servis

- Modul za izradu ponuda koji mogu koristiti i Vaši kupci

 

Uz B2B modul možete i koristiti kompletan RMA  sofver za obradu servisnih naloga sa radnim operacijama i utroškom rezervnih delova. 

Preko B2B ticketing-a Vaši partneri mogu prijaviti robu na servis i pratiti statuse reklamacije. 

Ukoliko imate servise na terenu i partnere koji uslužno rade servisiranje, omogućeno je da napravite svoju mrežu servisera da im delgirate radne naloge, pratite radne operacije, zamenu delova i generišete izveštaje o radu servisa. 

Vaši izdvojeni servisi - partner servis može obradjivati naloge i direktno na terenu kao i vršiti prijavu nesipravnih uredjaja. 

Ukoliko imate i svoj online shop B2C za krajnjeg kupca, imamo tiket sitem za prijavu na servis koji omogućava krajnjem kupcu uvid u status reklamcije.